• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

17 Jun 2010

PANDUAN KONSEP BAJU 'GLAM NIGHT' 7HB.OGOS SEMPENA ULANGTAHUN STACY KE 20









Walaupun Majlis "GLAM NITE' atau Glamourous Night masih lama lagi, tetapi ramai peminat Stacy begitu teruja untuk menghadiri Gala Party bersempena ulangtahun Stacy yang ke 20 tahun ini. Ramai yang bertanya konsep pakaian Glam Nite tersebut. Ada pula yang bertanya, kalau bertudung macam mana cara mengikuti konsep Glam Nite itu. Sebenarnya bertudung bukan penghalang, yang penting berpenampilan elegent sudah cukup mengikut konsep. Kenapa? ada yang masih was-was lagi? rasanya peminat lelaki Stacy pun ramai yang keliru. Sebenarnya, dengan memakai kameja lengan panjang dan memakai tie pun dah cukup syarat tapi janganlah macam tu bang, nanti orang ingat nak ke Pejabat pula. Yang perempuan jika nak sopanpun boleh memakai baju kurung atau kebaya dan bertudung macam Noraniza Idris ataupun Yuna. Baiklah, pada yang masih ragu-ragu dan keliru, disini pihak AJK sediakan contoh pakaian yang menepati konsep Glamourous Night tersebut. Nak tiru? nak copy? atau nak ubah sikit-sikit atau ubah disini sana tidak menjadi masalah yang penting bak kata Drama PUTERI, "KITA ENJOYYYYYY".

3 ulasan:

  1. Wah...best ni konsep glam nite...
    mesti memasing melaram mlm tu... kena pegi carik baju cantik2 ni... nak menang best dress..hehehe

    BalasPadam
  2. bagus n syabas! kalau bagitau awal2 n perancangan macam ni mesti ramai nak join sebab boleh set kan masa n da tau konsep baju. lagi2 saya dari johor ni blehla wat perancangan teperinci tuk pg ke majlis tu. yela saya bukan tau pun jalan ke kl tu..tak berapa mahir. kalau bagitau tempat kat mana, maybe saya bleh cari melalui GPS...thanks pada ajk stacyfrenz dan lain2 yang telah bersungguh-sungguh membuat acara ini berjaya. saya doakan semuanya akan berjalan lancar k:)

    BalasPadam
  3. Memang terbaikkk punya perancangan. Konesp pula very stylo, I opkos Xnak ketinggalan pergi. TQ kerana inform tarikh dan konsep awal2 senang kami nak apply cuti dan arrange perjalanan. Pasal Vanue tu Xpe sebab Hotel kat KL senang nak cari, jgn buat kat Kg dah la, poning pala den nak cari ha X 3

    BalasPadam