• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

5 Nov 2009

JANGAN TIDUR LAGI & SEMI FINAL MUZIK-MUZIK

Walaupun telah diwar-warkan samada diTV3 dan akhbar, tetapi masih ramai yang bertanya tentang Semi final Muzik-Muzik. memang sepatutnya giliran Stacy pada 30.Nov, tetapi telah bertukar dengan hafiz lalu sah Stacy akan berentap di malam 13hb. November ini.
Pada yang semua ingin tahu lagi...Final Juara Lagu adalah pada 10hb.Januari 2010 ( harap tiada perubahan dari pihak Media Prima ). Kita telah menjalankan tugas kita samada berkempen dan mengundi, kali ini giliran Stacy pula menentukan lagu ini layak ke Final atau tidak kerana ianya berdasarkan persembahan, kemantapan vokal dan lagu itu sendiri. Seperti yang semua tahu, sepatutnya Stacy boleh layak dengan 2 buah lagu...tetapi apa boleh buat, lagu GAGAP yang paling kuat ( boleh jadi juara ) kerana komposisi atau susunan lagu yang baik dan segar telah dibatalkan kerana terkantoi kerana penciptanya bukan warga Malaysia.
Kita hanya mampu berdoa dan memberi sokongan pada Stacy pada minggu hadapan. Pada yang belum ambil tiket tu, harap boleh ambil sendiri ( seorang dapat 2 tiket ) kerana tiket yang kami akan dapat dari Stacy adalah terhad juga. Pada yang di luar KL, mungkin kami boleh bantu. Yang berada di Wilayah Persekutuan dan Selangor tu, harap dapat ambil sendiri. Pada yang dilar KL yang nak datang, boleh lah beri nama pada Mrs.X 016-2085693 ( tetapi kami tidak gerenti semua dapat ).
Semalam 'Jangan Tidur Lagi' bersama Misha Omar dan Siti Sarah ada juga menampilkan Stacy Frenz, tetapi JANGAN TIDUR AWAL pada rabu depan kerana 'Jangan Tidur Lagi' bersama Stacy akan keudara diTV3 pada 11 malam - KOSE

2 ulasan:

  1. NAK TIKET..NAK TIKET...WAAA NAK TENGOK STACY LIVE....UWAA!!!

    BalasPadam
  2. nampak muka Mr.kose..auntie x..zuera kat jgn tidur lagi smlm...Stacy nyer minggu depan kol 11 hari rabu tv3..

    BalasPadam