• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

18 Sep 2008

POPULARITI TIDAK ADA BARANG PENIMBANG ATAU PENGUKUR


PHOTO DIATAS UTK TATAPAN PEMINAT YG TERINGIN SANGAT UNTUK MELIHAT WAJAH COMEL STACY DI MAJLIS BERBUKA PUASA ASTRO - ( PHOTO SUMBANGAN/DIPETIK DARI MURAI.COM )

Populariti adalah sesuatu yang subjektif, ianya tidak boleh ditimbang dengan barang timbangan atau dacing, juga tidak boleh diukur dengan pembaris atau tape. Seperti yang kita telah baca, sebenarnya siapa yang lebih popular, itu adalah menurut pandangan masing-masing, jadi kita tidak perlu mempertikaikan pendapat orang lain kalau mereka berpendapat si polan lebih popular dari Stacy dan mereka pun tidak boleh mempertikaikan kalau kita berpendapat Stacy lebih popular dari si polan.

Populariti juga tidak boleh dikira hanya kerana sipolan ada banyak show...kerana show bukan peminat yang atur, tetapi penganjur dan ada juga penganjur yang membuat sesuatu majlis atas kerjasama dari syarikat kendalian seseorang. Kadang kala populariti juga ada turun naiknya dan berubah dari masa ke semasa atau dari hari ke hari. kadang kita cakap hari ni si polan popular, tetapi tiba-tiba esok berubah si polan yg lain pula yang lebih popular. Oleh yang demikian, Stacy tidak seharusnya rasa tertinggal kerana benda ni subjektif dan yang pasti dia masih ada show sekurang-kurangnya.

Mari kita lihat keputusan CARTA 30 ERA ( 17/09/08 ), siapa yang atasi siapa dan yang pasti esok, orang lain pula yang atasi. Itu lah maksud saya Populariti ini berubah setiap hari. Mari kita lihat kedudkan bekas-bekas semua pelajar AF...di mana?

NO.4 ESTRANGED
NO.5 LEONA LEWIS
NO.6 MATTA
NO.7 STACY
NO.8 RIZ
NO.9 COCO
NO.10 MELLY CYRUS
NO.11 SHIELA ON7
NO.12 AMY MASTURA
NO.13 M.NASIR/MALIQUE
NO.14 AHLI FIKIR/ELIZA AF3
NO.15 AIZAT
NO.16 YUVI&NUNO
NO.17 JACLYN VICTOR
NO.18 DESTINASI
NO.19 BOB AF2
NO.20 JIN BARA/AHLI FIKIR
NO.21 ROSSA
NO.22 HUJAN
NO.23 PUSSY CATS DOLL
NO.24 ARI LASSO/BUNGA CINTA LESTARI
NO.25 ELYANA
NO.26 JASON MEREZ
NO.27
NO.28 NUBHAN

11 ulasan:

  1. SETUJU 100% apa yg penulis nyatakan..no women no cry..no money no talk..no STACY no STACYFRENZ..STACY SAYANG! whatever you are we always pray n care for you..

    BalasPadam
  2. SETUJU JUGA NI....

    POPULARITI SESEORANG ARTIS ITU BUKAN DIUKUR DARI SEGI "SIAPA YG SELALU KELUAR MAJALAH. SIAPA YANG SELALU KELUAR TV". RAMAI LAGI ARTIS TOP YANG JARANG KELUAR KAT MEDIA. SO KITA FIKIRLAH SENDIRI..
    STACY.... ADIK SEBENARNYA TOP & POPULAR... STACY ADA RAMAI PEMINAT YANG AKAN SENTIASA MENGUNDI LAGU- LAGU STACY CUMA ADA PASANG SURUTNYA BUDGET TU DIK... WE ( STACY FRENZ (ISTIMEWA NI)- SABUNFC(PEMINAT SETIA STACY GAK NI) & FANS DI LUAR SANA) SENTIASA LOVE U STACY & ALWIZ SUPPORT YOU..... mmmmmuuuuaaaahhhhhssss!

    BalasPadam
  3. stacy.......hidup x sll di atas...kdg2 kita d bawah....mcm roda basikal...hohohoh...yg penting stacy terus berusaha gigih... dan tingkatkan motivasi diri...we alwayz love u...

    BalasPadam
  4. Salah satu UKURAN yang menentukan samada sorang artis itu betul-betul popular adalah dengan melihat JUALAN ALBUM terbarunya di setiap KELUARAN. Kalau MALATOPs jualan Album di setiap keluaran mencapai ratusan unit, hebat popular gila la kau.

    Contohnya MAWI (saya BUKAN peminat Mawi, jauh fanatik dia). Tapi sebagai satu fakta sejarah, terbukti dia seorang yang sangat popular - pedulilah sampai bila.

    FAKTA: Dulu, saya minat Amy Mastura, terus beli 2 album pertama dia. Pastu, Siti Nurhaliza timbul dan SANGAT minat dia. Tapi sampai sekarang ta' pernah beli album dia. Ada beza tak 2 senario ini? ;-)

    BalasPadam
  5. APA PUN...ITULAH KARMA DALAM INDUSRI SENI HIBURAN..SEPERTI "ROLLER COASTER" BILA2 BOLEH NAIK DAN TURUN..YANG PENTING USAHA HARUS TERUS....

    BalasPadam
  6. uiks...SIA...sama la kita..
    eks..cmna leh sama kita punyer pndapat dn album yg kita beli tu ek..(musykil)siapakah anda?

    BalasPadam
  7. APA PUN...ITULAH KARMA SENI HIBURAN DUNIA..BAGAIKAN "ROLLER COASTER" BILA2 BOLEH NAIK DAN TURUN..YANG PENTING USAHA HARUS TERUS DALAM MENGHARUNGI KARMA YANG MEMANG TAK DAPAT DI ELAKKAN LAGI...sElaMAt MaJU JayA bUAt StaCY

    BalasPadam
  8. Betul tu apa yg penulis kata, emang tidak boleh diukur atau disukat tahap Populariti tu, nanti kalau ada Bintang Popular, kita tau la siapa yg paling popular - MARKONAH SAMEON SOOD

    BalasPadam
  9. Ya..benar, namun sebelum jadi popular, harus buktikan bahawa seseorang artis itu "memiliki" keistimewaan dan kelebihan tersendiri yang membuatkan peminat meminati. Stacy...anda mempunyai package. Teruslah berusaha dan jangan sesekali tergugat dengan segala kritikan khususnya yang negatif tentang Stacy. Kalau perlu berubah dari segi penampilan dan pembawaan (asalkan sopan) kitaorang tidak kesah...kerana itu lumrah bagi seorang artis. (Tak sabar menunggu album baru Stacy).

    BalasPadam
  10. BAGI PENDAPAT JEN,STACY MASIH POPULAR CAM DULU,MALAHAN FANNYA MAKIN RAMAI BUT DORANG X HAVOC.ADAKAH TAHAP POPULAR ITU DILIHAT BILA ARTIS TU SELALU KUAR MAJALAH @ SHOW ???.KADANG2 ARTIS YG X DIKENALI PUN SELALU POSING MAJALAH...IYALAH DIORANG KAN ADA MASA FREE JE??? SO SEPERTI YG KITA KETAHUI STACY MASIH DIKENALI N LAGUNYA MASIH DIIKUTI....ADAKAH INI DIKATAKAN MERUDUM...TEPUK DADA TANYA SELERA!!!JANGAN JADIKAN KRITIKAN PRESS2 TU SBG BUKTI COZ MEREKA KADANG2 INGIN MENDUGA SEJAUH MANA KEKUATAN DIRI STACY....YANG PENTING STACY TETAP YG TERBAIK.

    BalasPadam
  11. haiiii.... adikkkk..... stacyy...

    saya salah seorang peminat adik.... may be bole cakap peminat yang sokong adik secara senyap (wahhh... macam kekasih gelap laa...)
    anywayy... adikkkk.... u ar so telented.... muda dan telented... so pleaseee...pleaseee work harder may be 200% harder dari bintang lain
    adikkk.... sayang kalu adik tenggelam begitu saja.... becouse adik sangat telented
    pleaseee... jangan cepat puas dengan apa yang adik kecap sekarang... adik kena buat satu angan-angan yang besar dari situ adik boleh push diri adik ke tahap yang lebih baik
    satu lagi adik... displin... please hormat org most importent hormat wartawan..
    adik....jangan lupa jaga kesihatan.. tu paling PENTING
    oke la... harap kalu adik dapat baca comment ini... adik akan ingat sampai bila-bila.... BECOUSE ADIKK... U HAVE LOT OF FANS OUT THERE, DAN JANGAN SESEKALI TERASA SEPERTI TERPENCIL...
    oke laaa... adikk... lastly I ALLWAYS LOVE UU... AND SOKONG ADIK WALAU APA PUN ADIK BUAT.

    BalasPadam