• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

13 Mei 2010

STACY JADI DUTA PRODUCT KECANTINKAN ANTARABANGSA

STACY NAMPAK MACAM ARTIS KOREALAH PULA. DAH JADI GADIS JEPUN, MIRIP ARTIS KOREA, MEMANG STACY LAIN DARIPADA ARTIS YANG ADA DI MALAYSIA. TERSENDIRI DAN TIADA DUANYA.

Bukan calang-calang Stacy, kerana tiba-tiba disambar menjadi Duta produk kecantikkan keluaran Antarabangsa. Begitulah pengaruh Stacy dan pastinay beliau dilantik kerana mereka tahu Stacy seorang artis yang popular dan berpengaruh serta mempunyai pengikutnya sendiri. Seperti lagu-lagunya yang satu persatu menjadi hit, bermula dengan 'Aku Stacy', 'Gagap', 'Pakai Buang' dan terbaru 'Jahat'. Begitu jugalah dengan tawaran menjadi Duta yang tidak putus-putus. Sebelum ini telah pernah menjadi terbabit dengan Power Roots, Canon, Teh Boh, Intimate, Corntoz dan banyak lagi. Syabas pada Stacy pastinya peminat akan turut mencuba dan menyokong produk yang juga digunakan oleh Stacy ini. Hmm...nampaknya makan hatilah pendengki Stacy yang selalu datang mengutuk disini. Karier Stacy semakin maju, lagu popular satu persatu dan tawaran menjadi Duta produk tidak putus-putus. "KAU ADA?...tambah dosa mengutuk ada ler..."

13 ulasan:

  1. tahniah stacyyyyy.... bangga nya aku

    BalasPadam
  2. tahniah stacy makin murah rezeki stacy ni, comel la stacy dalam gambar iklan tu

    BalasPadam
  3. Poster Stacy dlm iklan Clinelle tu ada kt Guardian sekarang.Sales Promotion utk bulan mei..hehe..exklusive @ guardian.Dtg la shopping kt Guardian:)

    BalasPadam
  4. Stacy bertambah cantik dan pandai grooming dah. Oh inilah rahsia kecantikkan Stacy ya, dulu mcm kasar tapi sekarang wajah mulus dan semakin cantik. Tahniah kerana menjadi Duta Antarabangsa, bukan D'Indah, D'wajah ya,local sangat.

    BalasPadam
  5. Terima kasih semua, teruskan komen dan beri pendapat tentang Stacy menjadi Duta produk kecantikan ini.

    BalasPadam
  6. Ayu angat Stacy sekarang. Baru perasan yg Stacy ni rupanya ada lesung pipit, manis sekali. Tahniah ya jadi Duta produk international lagi.

    BalasPadam
  7. Kak Stacy,tahniah dari sabunians....
    memang comel cgt2 muka Stacy..
    ehehe...
    Harap sukses slalu....

    BalasPadam
  8. Tahniah Stacy, bertuah sungguh. Pic iklan pun cantik. Ah Mae dan yg lain2 adalah idea nak buat Banner utk Header kat sini guna pic tu. Kalau nak pic yg lain saya ada utk iklan promo produk Clinelle ni

    BalasPadam
  9. kakak suda pakai bha produk nie terus teda berjerawat nie tapi produk nie memang berkesan huhuh

    BalasPadam
  10. tahniah stacy!!! tmbh lagi satu lagu hit (menggegar dunia) hehehe! you go girl!!!

    BalasPadam
  11. stacy look like japan....hehe..so nice..really like it...hope u can go far on this industri.....tembus pasaran japan gnan korea,,,hehe..sentiasa meminati dan menyokong

    BalasPadam