• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

27 Mei 2010

JANGAN TAMAK, JANGAN PECAHKAN UNDI, VOTE 'GAH1 DUNIA' SMS KE 32776

TERIMA KASIH PADA ANDY WONG

Final GAH1 sudah hampir tiba. Ramai sangat yang bertanya dan sms saya apakah makna Gah1 dan kenapa diganti tajuk Hits1 yang sebelum ini sangat sinonim dengan peminat dunia hiburan. Perkataan Gah adalah perkataan ganti untuk Hits kerana bunyi Hits itu memang dari perkataan Inggeris. Perkataan yang sesuai adalah Gah. Sama macam dulu SURE HEBOH ramai yang komplen tajuknya bahasa Inggeris lalu di Melayukan menjadi JOM HEBOH. Masih tak faham lagi?, Ok lah...sebagai contoh, saksikan Stacy dimalam akhir nanti dipentas yang Gah tempat dimana artis barat popular pernah membuat persembahan antaranya Pussy cat Dolls, David Achuleta dan Akon.

Di sini saya ingin memohon agar peminat janganlah nak Vote kedua-dua lagu Stacy, kerana nanti undian pecah dan penyanyi lain yang mendapat Anugerah Lagu paling Popular ( berdasarkan SMS ). Oleh kerana potensi lagu MENGGEGAR DUNIA menjadi Juara selama 8 minggu berbanding lagu PAKAI BUANG' yang menjadi Juara selama 4 minggu, jadi kita tumpukan pada lagu yang paling berpotensi. Yang paling penting pada malam Final nanti ada kejutan. kejutan apa? ada la.... ( Bukan En.Kos buat penampilan istimewa macam malam Mentor 3 lepas semasa persembahan Chaq ) tapi nantikanlah pengumuman saya nanti.

Untuk mengundi, sila taip GAH1 DUNIA dan hantar ke 32776 atau melalui talian tetap 13776

1 ulasan:

  1. Setuju sangat, kadang kita X perlu tamak dan ingat semua kita boleh capai. Fokus pada satu saja X kir adalam karier, bisnes atau Study. Jom vote Mengegar Dunia. Hope Stacy dapat award tambah lagi satu dlm kerjaya seninya

    BalasPadam