• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

1 Mei 2010

GLAM NITE ( TEMA MAJLIS ULANG TAHUN STACY KALI INI )

Tahun ini, Stacy's Frenz telah merangka beberapa aktiviti yang telah diatur antaranya :-
1.Melawat Rumah Anak-Anak Yatim
2.Pertandingan bowling Bersama Stacy
3.Perlawanan Futsal Bersama Stacy
4.Berkelah Bersama Stacy
5.Memancing Bersama Stacy
6.Melawat Rumah Orang-Orang Tua

Selain dari aktiviti di atas, ada dua Majlis yang begitu besar dan gilang gemilang yang akan dianjurkan oleh Stacy's Frenz untuk memberi peluang peminat Stacy beramah mesra dan bertemu empat mata dengan Stacy iaitu :
7. GLAM NITE ( Majlis Ulang Tahun Stacy )
8. CITRA WARNA 1MALAYSIA ( Majlis Hari Raya Stacy ).

Ya, Stacy's Frenz sentiasa menampilkan idea-idea yang segar dan terbaik untuk ahli-ahli dan para peminat Stacy di luar sana. Menurut respond dari tetamu yang pernah hadir ke majlis anjuran Stacy's Frenz, mereka mengatakan sangat enjoy dan berpuas hati dan harga tiketpun murah. Tetamu juga memuji kerana belum ada FC lain yang memberi Anugerah-Anugerah khas pada ahli dan Moderator seperti Moderator terbaikdan pemberian sijil pada AJK ( dengarnya dah ada FC lain ikut langkah Stacy's Frenz ). Nah!!! tahun ini akan ada banyak lagi Anugerah dan bakal jadi ikutan FC lain pula. Ada juga wartawan yang memuji kerana walaupun Stacy bukan muslim, tetapi setiap tahun menganjurkan Majlis Hari Raya sedangkan ada artis yang muslim, ada FC yang langsung tidak menganjurkan majlis Hari Raya dan ada pula yang tidak membuat setiap tahun.

Perlukah mewar-warkan Majlis Ulang Tahun Stacy ini, sedangkan hari lahir Stacy 3 bulan lagi baru diraikan?. jawapannya memang perlu. Seperti yang semua tahu, Stacy's Frenz bukan sahaja kaya idea tetapi juga prihatin pada ahli-ahli dan bukan ahli ( peminat Stacy yang lain ). Tujuan kami mewar-warkan majlis ini seawal 3 bulan dari sekarang ada banyak kebaikkannya untuk ahli-ahli Stacy;s Frenz dan peminat Stacy, antaranya:-
1. Peminat / Ahli-ahli ada banyak masa mengatur cuti mereka.
2. Peminat / ahli-ahli boleh mengumpul wang dari sekarang untuk datang ke majlis ini.
3. Peminat / ahli-ahli ( Sabah, Sarawak, Brunei ) boleh mendapat harga yang murah dengan tempahan awal ( 2-3 bulan ).
4. Peminat / ahli-ahli boleh mencari idea atau menyediakan budget baju apa yang hendak dipakai.
5. Peminat / ahli-ahli ada masa mencari idea/ budget untuk memberi hadiah buat Stacy ( tidak semestinya, hanya pada yang mampu sahaja ).

Mengapa GLAM NITE?. GLAM NITE adalah singkatan untuk Glamour Night dan seperti yang ramai telah tahu, tema tahun lepas adalah POP/ROCK, jadi tahun ini kami memilih tema ala-ala Red Carpet untuk mmemberi peluang peminat / ahli-ahli melaram dan Stacy pula berpeluang untuk tampil anggun dan manis dengan rekaan designer. Untuk pengetahuan semua, setakat ini saya telah bertemu 3 orang designer yang bersetuju untuk menaja baju rekaan mereka untuk Stacy. Siapakah yang bertuah menyediakan persalinan untuk Stacy pakai pada majlis yang gilang gemilang itu nanti?.

Sebagai panduan, di sini pihak kami sertakan panduan ( dress code ) pakaian yang sesuai dengan tema majlis yang kami telah sediakan.
1. GLAM NITE ( Majlis Ulang Tahun Stacy ) -
Pakaian yang serba glamor, bergaya, segak, anggun dan kemas. Antaranya:-
Baju Labuh, Evening Gown, Kebaya moden, Kurung Moden, Texudo, Baju Kot, Vest, Mini Skirt.
2. CITRA WARNA 1MALAYSIA ( Majlis Hari Raya Stacy ) -
Pakaian kebangsaan malaysia seperti:-
Baju Melayu, Baju Kurung, baju Kebaya, Baju Kebarung, Baju suku kaum Sabah & suku kaum Sarawak.

Adakah anda telah bersedia ke Party gilang gemilang ini? Siapakan yang akan dinobatkan Best Dress ( Lelaki & Wanita )?. Siapa pula yang berjaya membawa pulang hadiah yang lebih banyak dari tahun lepas? Tunggu.

Yang pastinya kali ini kami akan memberikan sesuatu yang berbeza pada persembahan Stacy kerana tahun ini anda akan melihat Stacy secara live menyanyikan himpunan lagu-lagu berirama BALADA

Inilah masa dan peluang Stacy menunjukkan taringnya menyanyikan lagu-lagu Balada kerana ramai sangat yang kata dia hanya menyanyikan lagu-lagu rancak sahaja. Yang pastinya, seperti tahun lalu majlis Stacy mendapat liputan TV2 disiarkan dalam berita segmen hiburan, tahun ini lagi ramai Wartawan TV, Wartawan Majalah, Wartawan Akhbar Harian dan Penggiat Laman Web Hiburan akan dijemput.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan