• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

15 Feb 2010

KOMEN BIARLAH DENGAN FAKTA

Sejak akhir-akhir ini, ramai yang masuk ke Blog ini komen provoke mengatakan lagu Stacy sudah tidak popular, dan ada kata lagu dia paling last ( sila rujuk di ChatBox ). Padahal lagu Stacy masih dalam kedudukan yang baik, malah di Carta ERA lagu 'Pakai Buang' menjadi Juara.

Ada juga yang masuk menyamar meletak nama lain dan komen yang laman ini sudah kurang orang dan tidak meriah. Padahal ianya sama saja dan lebih baik dari diawal kemunculan laman ini dulu. Soal orang tidak ramai masuk chatting itu bukan hal yang penting, saya pun jarang dan paling sedikit masuk, tetapi yang penting semangat kita sokong Stacy dan berusaha dibelakang. Selalunya yang ada banyak masa masuk adalah yang masih student dan yang yang bekerja memang pihak kami menyarankan agar jaga kerja mereka kerana berchatting bukanlah perkara perlu sangat, sokongan dan vote yang paling penting. Lagipun berchatting di pejabat atau ditempat kerja samalah mencuri tulang dan mungkin dapat tindakan dari majikan.

Antara punca-punca orang kurang chatting bukan merteka tidak minat Stacy, tetapi ada yang terpaksa menumpukan hal pelajaran dan kerana ada ramai pelajar yang juga penyokong Stacy telah bekerja. Kalau masuk pok pek pok pek jertapi semangat kurang pun tidak bagus juga. Perlu ditekankan di sini, ada juga yang datang menyamar dan kutuk artis lain, ini sangat tidak digalakkan dan rasanya ini cara provoke yang paling murahan dan hina kerana menghina artis lain. Cukup kita menyokong Stacy dan berkempen di sini tanpa mengutuk artis lain dan ini polisi kita sejak dulu dan para wartawan dan orang luarpun tahu polisi Kita. Pada yang menyamar tu, sebenrnya orang luar dan penyokong artis lain pun tahu, kerana tidak mungkin kami buat tahi di tempat sendiri.

7 ulasan:

  1. X kisahlah org kurang Chatting, yg penting Stacy tetap dihati kita semua. maybe org busy dgn kerja. Kalaupun lagu Stacy jatuh, itu tidak mengapa kerana maybe org kurang vote lagu kerana vote utk ABPBH, fikir-fikirkanlah ya

    BalasPadam
  2. Kadang banyak cakap dan chatting jer tapi X undi, X ada nakna juga. Saya walau X chatting, tapi sentiasa baca perkembangan Stacy kat sini dan kat magazine juga vote mesti punya

    BalasPadam
  3. It does not mean that support 4 stacy has reduced.. no such thing ma..>>>> Stacy, you dont have to worry, we always here to support you,,, All the best for your study,,, welcome to LKW>>>

    BalasPadam
  4. Bagi laura, buka blog ni memang jadi satu kemestian tiap hari bagi mengikut perkembangan stacy. Segala duka dan suka tetap dirasai. X kisah la kalo chat atau tidak. Of course, kalo chat mmg meriah, cuma seperti penulis kata setiap orang yg bekerja kena jaga periuk nasi sendiri. Cukup sekadar vote atau sokong mana2 performance stacy. Itu la dikatakan peminat setia. :)

    BalasPadam
  5. Walau apa pun,i tetap sOkOng Stacy. I jarang masuk,cOz blOg berat sikit.. but sentiasa vOte lagu Pakai Buang. Jgn risau Stacy.. kami frOm Swak tetap sOkOng Stacy.. kim salam kat Stacy.

    BalasPadam
  6. wah ada peminat tegar ek stacy ni.. dasyat la korang

    BalasPadam