• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

24 Dis 2009

STACY, ADAM, HAFIZ MERIAHKAN FINAL SEHATI BERDANSA 3

Teks: Thani Hasbullah
Foto: Mazlan Yunos
Sumber: www.murai.com.my


KUALA LUMPUR, 24 DISEMBER 2009:
Debaran kemuncak Sehati Berdansa 3 (SB3) sudah begitu hampir. Sabtu ini, 26 Disember 2009, semuanya akan terjawab apabila pasangan Sein & Nana serta Sazzy & Nazril akan turun ke gelanggang buat kali yang terakhir untuk mempamerkan bakat mereka sekali gus mengumpul dana buat rumah kebajikan masing-masing.

Seperti tahun sebelumnya, final SB3 akan diadakan di Dewan B, PICC, Putrajaya. Penerbit SB3, Norazian Mohd Zahir berkata tema persembahan pada malam penuh debaran itu adalah Kontemporari Melayu serta Latin. Acara akan bermula jam 9 malam dan pastinya dipancarkan kepada anda menerusi Astro Ria.

Selain pasangan yang bertanding, acara kemuncak itu turut dimeriahkan oleh beberapa artis undangan. Mereka termasuklah Hafiz AF7, Adam dan Stacy. Hafiz akan menyanyikan lagu tema SB3 manakala Adam dan Stacy pula akan mendendangkan lagu duet mereka, Menggegar Dunia yang juga lagu tema filem aksi fantasi, My Spy.

"Banyak lagi persembahan menarik akan dipersembahkan pada malam itu. Semua 9 koreografer yang bertungkus lumus pada musim ini juga akan digandingkan di lantai tari bagi menghiburkan penonton.

5 ulasan: