• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

25 Nov 2009

LUAHAN HATI STACY TENTANG GOSIP

Dapatkan URTV terbaru 1.Dec-15.Dec yang menampilkan Stacy dan Aizat sebagai cover. Di dalamnya ada jawapan Stacy mengenai gossip dan penjelasan beliau tentang salah faham dan gossip tersebut. Diharapkan semua peminat Stacy yang kurang senang dengan gossip tersebut ( ada beberapa komen pihak AJK telah delete di shoutbox ) telah berpuas hati dengan penjelasan dari mulut Stacy sendiri. Apa yang pasti, Stacy belum bersedia bercinta dan ingin fokus dalam kariernya dan memperbaiki diri.

Ada juga yang bertanya di Forum apa yang peminat komen, kutuk dan membandingkan dengan Stacy, kerana ada ditulis di sini tentang pengutuk tetapi mereka tidak nampakpun ada yang kutuk. Sebenarnya ada banyak juga komen di Shoutbox pihak AJK atau Moderator Blog ini delete...harap maklum.

8 ulasan:

  1. really...??!!!! i'll get one later... can't wait...!!!! good and brave explanation stacy!!! stand firm.. dont afraid we are still behind you.. st8 focus to career... good luck... hope prepared well for AJL 24!

    BalasPadam
  2. wah, tak sabar nak beli setiap bulan ada sja crt pasal stacy kat majalah,

    BalasPadam
  3. wah..bagus ini..
    mo bali..ma bali..
    hohoho
    moderator trus kn delete kutukkn2 tu..

    BalasPadam
  4. apa pun, aku harap fokus pada karier dia & jgn layan laki2 yg nak amik kesempatan populariti dia..lagi satu masyarakt memerhati perbuatan & gerak laku stacy utk jadi bahan gosip je

    BalasPadam
  5. dah baca urtv..
    aku nak komen supaya stacy jgn guna statemnt 'saya x menolak....dan seterusnya'sbb semua gosip dia jwb mcm tu...nnti org ramai salah anggap...ni pendapat jujur aku lah..jgn mrh ek stacy & stacyfrenz

    BalasPadam
  6. stacy seorang yang jujur jadi setiap komen yang diberi sumenya dari hati...i like... i akan terus support u stacy because i know u work harder utk berada di tahap sekarang:) good luck for AJL...do your bet ok:)

    BalasPadam
  7. haha..memang betul la stacy ckp kelakar bila digosip bercinta dgn artis laki..sbb bila baca jwapan mereka ttg ciri2 wanita idaman dlm artikel lain, xde yg jwp nak mcm stacy..jadi tak perlu la kitorg bimbang pasal gosip mengarut ni..

    BalasPadam