• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

24 Jul 2009

Ucapan Khas Stacy kepada Stacy Frenz

9 ulasan:

  1. yup yup..go go stacy... love love...

    BalasPadam
  2. yeah..luv u more stacy!!! harus la sokong stacy kuat2 ni..supaya stacy tambah kuat..truskan perjuangan & tingkatkan prestasi k & stacy mmg layak dapat Best Pop Award tu..go..go..go stacy
    - Cornetto -

    BalasPadam
  3. stacyyyyyyyyyy!!!!
    dun wurry2 la.....
    siurang stacy frenz, p'yokong n peminat ko sntiasa suprt ko ba....
    klu vote2 ni....
    ermmmmmm
    kompom siurang vote b'abis.....
    biar smpai x duit d poket...
    asl kn dpt vote stacy......
    MALABIH PULAK SIA!!!!
    hohojo

    BalasPadam
  4. (song 4 STACY n STACY FRENZ)

    Kaulah Darahku Juga Nadiku
    Kaulah Nafasku Juga Jantungku
    Engkaulah Hatiku Dan Juga Jiwaku

    Reff:

    Aku Mau Hidup Denganmu
    Aku Mau Matipun Karenamu
    Aku Mau Disisa Waktuku Bersamamu

    Kaulah Senyumku Juga Tawaku
    Kaulah Damaiku Juga Bahagiaku
    Engkaulah Teduhku Tempatku Bernaung

    Back To Reff:

    Kau Yang Slalu Setia Menemaniku
    Meresapkan Harumnya Cinta Dihatiku
    Kau Yang Menyayangiku Setulusnya

    Aku Mau Hidup Denganmu
    Aku Mau Hidup Denganmu
    Aku Mau Matipun Karenamu
    Aku Mau Disisa Waktuku Bersamamu
    Hanya Bersamamu

    Aku Mau Hidup Denganmu
    Aku Mau Matipun Karenamu
    Aku Mau Disisa Waktuku Bersamamu
    Hanya Bersamamu

    Aku Mau Hidup Denganmu
    Aku Mau ..
    Aku Mau Matipun Karenamu
    Aku Mau ..

    Kaulah Hidupku Dan Juga Matiku

    BalasPadam
  5. hello, stacy
    syg awak sgt2
    harap2 stacy kekal dalam industri muzik, bab sya blm puas lgi tgk persmbhan stacy
    luv u so much
    go go go stacy

    BalasPadam
  6. stacy the best...satu2nya artis m'sia yg ade dlm hati aku..hehehe..
    lebiuuu stacy...

    BalasPadam
  7. sodap lagu atas tuh....nk tunggu org tuh perform time birthday stacy ka...boleh ka....always support stacy.

    BalasPadam
  8. hahaha.. sibuk je orang kat belakang tu.. kelakar betul.. hahaha..

    BalasPadam
  9. Hai stacy....
    sy syg awk sgt2..
    sy nk jumpe awk tp x berkesempatan.
    sy d0k pd,stacy byk kali dtg pd,tp x sempat nk jumpe...
    syg stacy..

    BalasPadam