• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

2 Jul 2009

Stacy di Berita Harian

Penghargaan cara Rafflesia


Oleh Zul Husni Abdul Hamid
zhusni@bharian.com.my

Nabil menunjukkan rantai mutiara yang dimenanginya kepada Stacy, Dynas dan Maya Karin.

Pemenang Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2008 diraikan pada majlis santai tetapi glamor di Bossanova, Park Royal

ANTARA ribuan yang melayari gelora industri hiburan, mereka antara insan seni bertuah yang menjadi pilihan peminat untuk diletakkan pada kelas tersendiri.Kerdipan bakat mereka bagaikan mutiara yang bercahaya menerangi kesepian hidup insan. Meskipun ada ketika kilauan populariti yang digapai cuba dicemari, namun apresiasi serta kepercayaan yang diberikan tidak pernah tersirna lantaran kelebihan yang dimiliki.

Malam selasa lalu, barisan pemenang anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPH) 2008 sekali lagi diraikan pada satu majlis apresiasi yang dianjurkan Rafflesia The Pearl Centre. Bertempat di Bossanova, Hotel Park Royal Bukit Bintang, kemilauan nama popular yang sedang mendominasi pentas seni berkumpul untuk menerima penghargaan atas segala keringat dan usaha yang dicurahkan bagi menyemarakkan industri hiburan.

WINNIE SIN (empat dari kanan) memotong kek bersama pemenang ABPBH 2008


Turut hadir menerima hadiah kemenangan mereka ialah Stacy (Artis Baru Wanita Popular), Rabbani (Artis Nasyid Popular), Meet Uncle Hussain (Penyanyi Berkumpulan/Duo Popular) serta pemenang Pakaian Terbaik Lelaki dan Wanita pada malam kemuncak ABPBH 2008 iaitu Iz Sulaini dan Zizie Ezzette. Setiap mereka membawa pulang set aksesori mutiara bernilai RM10,000.

Penyanyi senior bersuara lantang, Ramlah Ram turut mempersembahkan lagu dipetik daripada album terbarunya, Ketentuan manakala Izwan Pilus berkongsi kegembiraannya apabila dapat mengalunkan sentuhan M Nasir, Bukan Percuma yang menjadi single taruhannya. Turut menghiburkan tetamu Alyah, Stacy, Tomok, Ezlynn serta duet Faizal Tahir dan Akim (AF7) membawakan single terbaru naib juara One In A Million musim pertama itu, Bencinta.

1 ulasan: