• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

8 Apr 2009

STACY'S FRENZ MERAIKAN AHLI SF KK

Seperti yang ramai telah tahu, Stacy's Frenz bukan hanya meraikan hari Ulangtahun ahli yang kami tahu dan berdekatan area Wilayah & selangor, malah melawat yang sakit. tapi selain dari itu. kami juga meraikan kedatangan rakan-rakan Stacy dari jauh. Kali ini Orangez @ Fahmi dan Tin Biru @ Jong telah datang ke KL dari KK. mereka adalah ahli SF KK. Kebetulan kedatangan mereka benar-benar langkah kanan bilamana kebetulan siri jelajah ABPBH berada di destinasi Klang parade dan Stacy juga membuat persembahan. Maka dapatlah Orangez dan Jong melihat konsert jelajah ABPBH secara live yang mana beberapa artis yang lain juga membuat persembahan.

Seusai jelajah ABPBH di Klang Parade, mereka dan yang lain menuju ke Shah Alam pula untuk minum petang di Mc Donald. Pada sebelah malamnya pula, mereka berdua dijemput ke rumah Mrs.X yang kebetulan baru balik dari Trengganu dengan membawa Nasi dagagng dan Keropok Lekor yang segar. selain Orangez dan Jong, antara yang hadir di rumah Mr.X pada malam itu adalah Kose, Liana, Liza, Mia, dan abbyanty. Pada Carina, Wannz dan Jessyfly di KK tu, bila pula nak datang ke KL? SF di Kl ini sentiasa mengalu-alukan dan menanti kedatangan anda semua.

KAMI SEMPAT BERGAMBAR BERAMAI-RAMAI
ABBYANTY DAN ORANGEZ SEMPAT CHATTING DGN TKVIE, LIZA DAN LIANA YANG BALIK AWAL

KAMI JUGA BERKARAOKE PADA MALAM ITU
PRO PUN SEMPAT BERI POSE ISTIMEWA
AH MAY MENYANYIKAN LAGU 'LAGU UNTUKMU' OLEH JUMPA PAKCIK HUSSAIN
Pada yang lain pula bila lagi nak ke KL? antara yang kami nantikan adalah OKFIND ( datanglah lagi ), CIK CAHAYA, NADIAQELATE, MR.LOVESS ( datanglah lagi ) dan begitu dengan juga yang lain yang tak sempat kami sebutkan. dengan adanya pertemuan sebegini, bukan hanya dapat berkenal lebih rapat lagi, malah dapat megeratkan persahabatan sesama ahli SF.

7 ulasan:

  1. bestnya dapat jupe dgn ahli sfc kat sana..huhhuhuhuh...pk2 mau p kl hujung thn ni tp xtau lagi...hehehehhee..

    BalasPadam
  2. Ryo : ada kenduri ka apa nie..wakakakak

    BalasPadam
  3. yeye..nk dtg la ni..sabtu ni g kl..siap menetap ag.wakakaa..arap2 ade org bwk sepanduk kt tol gombak x???hiks..gurau jak bhaa..tp sabtu ni okf pindah kajang

    BalasPadam
  4. nda sbr mau tnggu msa smua stacyfrenz bekumpul setempat,,,mmng happening kaan

    BalasPadam
  5. Wah meriahnya sFCni, semua sahabat diraikn, tahinah dan keep it up ya

    BalasPadam
  6. NADIAQELATE, kalau datang hujung tahun ni, bagitau awal ya.kalau boleh atur la bulan August datang coz kita nak buat Besday Stacy besar-besaran kat KL kali ni,last yeartun umah SF KK.

    RYO, nak kenduri apanya...U X datang...X jadi la, xde tukang baca kenduri keh keh ke.

    OKFIND,kalau kebetulan kat KL...join la kami ke genting ahadni...kami overnite...share aprtent lebih kurang RM20 jer sorang...jimat tu.

    ANON...datanglah gathering SF nanti ya...

    BalasPadam
  7. wa..hmm..thx 4 da invitation..malu..hehe..mmg nk juin gak..but..ari ahd nk g tmpt keje tu...kang nnti xla teraba2 g keje ari rabu tu..hehe..thx againn..

    BalasPadam