• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

3 Apr 2009

STACY LENGUH TANGAN SIGN ALBUM & POSTER

Semalam beberapa orang ahli Stacy's Frenz telah pergi ke rumah Stacy untuk meminta autograf beliau atas permintaan peminat dari jauh yang membeli albumnya tetapi tidak berpeluang bertemu dengan Stacy kerana jarak masa dan destinasi. Sebenarnya bukan mudah untuk bertemu dengan Stacy apatah lagi jadual beliau yang padat sejak album sulungnya berada dipasaran kerana rangka promosi. Oleh kerana kebetulan Stacy ada di rumah, kami hanya pergi dengan ahli yang ada masa itu tanpa perancangan yang rapi. Lebih mengujakan, Stacy bukanlah insan yang berpura-pura atau control cantik. Seperti selalunya, beliau menjadi dirinya bila di rumah dengan pakaian yang simple dan tanpa alat solek. Sebaik sahaja lepas makan dan acara menurunkan autograf pada poster, T.Shirt SF dan CD, Stacy terkulai layu di sofa...kesian dia keletihan demi peminatnya.
STACY MENURUNKAN AUTOGRAF PADA BERPULUH POSTER, CD DAN T.SHIRT






LIANA, MALU-MALU KUCING DUDUK DEKAT CHAQ

CHAQ & KOSE

LA...APA KES NI? KENA PENJARA KER HALI & MRS.X???
Seperti biasa, acara makan-makan tetap ada, antaranya Pizza, Ayam KFC. Banyak perkara lucu semalam terutama tentang pic Hali dan Mrs.X kat atas, juga gelagat pets kesayangan Stacy. Memang seronok lepaking di rumah Stacy dan yang paling best pertandingan ketawa antara Kose, mrs.X dan Jeff. U all agak siapa yang menang? Keh keh keh...!!!

2 ulasan:

  1. ada ttgn poster..wahhh..baju takde ker stacy??

    BalasPadam
  2. hi shahlee,,nak x bju yg ada sain otograp tu, klu nak oder je dri lia baju t sf yg bertanda tangan stacy rm tu runding la ngan lia,,hehe

    BalasPadam