• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

9 Mac 2009

Majlis Pelancaran Album 'Aku Stacy'

Majlis Pelancaran Album Sulung Stacy telah sempurnakan oleh Yang Berhormat Tan Sri Bernard Dompok pada 8hb Mac 2009 bertempat di 1 Borneo Hypermall, Kota Kinabalu, Sabah
Majlis dimulakan dengan persembahan 3 org artis jemputan, Nourie, Liza dan Chaq (abang Stacy) sementara menunggu ketibaan Yang Berhormat Tan Sri. Selepas kata-kata aluan dari wakil dari pihak Maestro, Encik Mahendran dan ucapan Yang Berhormat Tan Sri, Stacy diiring keluar dengan tarian Sumazau sehingga naik ke pentas dan majlis pun dilancarkan dengan jayanya.

Stacy memulakan persembahan dengan menyanyikan lagu yang berjaya ke Anugerah Juara Lagu iaitu Aku Stacy. Selepas lagu itu, Stacy berpeluang bermain dengan peminat. Permainan yang disediakan adalah Stacy berpura-pura merajuk dan peminat akan memujuk Stacy dengan iringan lagu Kuch Kuch Ho Ta Hai. Sebaik sahaja permainan tamat, Stacy menyanyikan lagu balada Cinta Yang Ku Duga. Kemudian, Stacy menyanyikan lagu Pakai Buang dan diakhiri dengan lagu Gagap.

Sesi autograf berlangsung selepas Stacy selesai menyanyi. Selesai sesi autograf, Stacy bergegas ke Elusion lounge, Courtyard Hotel untuk sesi press conference.







1 ulasan:

  1. wah...album blom dpt...best nya launching nie..ada permainan merajuk2 lagi tue...best nya...semoga jualan album stacy meletup..jgn dok nk mdownload jakk...beli la..bukan utk org lain...semua syg stacy kn...jangan lupa beli k..

    BalasPadam