• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

21 Jul 2008

Nantikan Kemunculan Stacy Di Majalah In Trend

Stacy Frenz amat teruja sekali ketika Stacy menyatakan yang beliau telah ber‘posing’ untuk Majalah InTrend di Rancangan "Aku Stacy" Episod 6 (20/07/08). Ini bermakna Puteri kesayangan kita, Stacy akan mendapat esposi lebih luas dan akan dikenali ramai melalui Majalah InTrend. Majalah InTrend merupakan antara majalah fesyen yang ‘vogue’ dan berstandard tinggi. Peluang ber‘posing’ untuk majalah tersebut juga akan menaikkan nama Stacy di persada seni dan mungkin menjadi ikon fesyen kelak nanti. Ia merupakan satu petanda yang baik untuk karier seni Stacy.

Majalah InTrend, yang bertemakan Inspirasi Gaya Hidup Anda, merupakan salah sebuah majalah yang popular di kalangan hawa berkelompok profesional and eksekutif berumur antara 23 dan 35. Selebriti seperti Stacy akan distailkan dan menjadi ‘trend setter’ semasa. Antara topic-topik dalam Majalah InTrend ialah kecantikan, fesyen, gaya hidup, rencana dan hiburan semasa.

Untuk infomasi peminat-peminat Stacy, ,Majalah InTrend selalunya hanya menampilkan artis/selebriti yang berprofile tinggi sahaja untuk muncul di majalah ini.


Dengan itu, sama-samalah menanti kemunculan Stacy di Majalah InTrend! Beli, jangan tak beli ya! ;) RM 7.00 sahaja!!!

4 ulasan:

  1. Cayalah Stacy,this girl X sedar how lucky she is, menjadi Jauar AF6,dapat rumah,wang dan kereta dan dapat pula offer sambung pelajaran kat Lim Kok wing University.

    Now: Trendy Mag pulak....what's next?...tunggu

    BalasPadam
  2. She didn't even realise how lucky she is. Kelakar betul Stacy kat Rancangan Aku Stacy...Aduh..Sayang, Stacy *Hug*

    BalasPadam
  3. we love Stacy.... (just nak enterframe je )

    BalasPadam
  4. Harap Stacy bekerja keras dan jagn alpa dgn pujian kamu semua,memanglah dia dah kaya dgn tajaan,tapi kalau lupa diri susah nanti...semoga Stacy tidak begitu dan kalau Stacy baca komen saya ni, harap jgn kecil hati...saya cuma X mahu awak jatuh, syg Stacy...

    BalasPadam