• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

2 Mei 2008

NOTA2 DARI STACY UTK PEMINATNYA YG DITAIPNYA MELALUI WEB RASMI AF 6

INI ADALAH POSTER TERBARU HADIAH DARI STACY'S FRENZ UTK STACY YG AKAN DIBAWA KE ISTANA BUDAYA, HASIL ILHAM ROYSTAN, DIGUBAH OLEH KOS.BERBANDING DGN PELAJAR YG LAIN,MEMANG STACY KAYA POSTER DAN BANNER.HAMPIR SETIAP MINGGU KAMI TEMPAH POSTER ATAU BANNER UTK DIA. PADA YG JELES DGN STACY TU...TENGOKLAH BUKTI BETAPA BANYAKNYA LAMAN STACY, ADA WEBSITE RASMI, LEBIH KURANG 10 BLOG, MYSPACE DAN FRIENDSTER. SEMUANYA DIBUAT ATAS DASAR KEIKHLASAN, TIADA GAJI ATAU ELAUN..SEBAB TU BLOG TAK BERAPA SEMPURNA..CHATTERS @15 PUN PRO STACY PALING RAMAI..

Nampaknya ada ramai yg bukan sahaja dengki pada Stacy...tetapi juga dengki dgn kemajuan Blog Stacy's Frenz yg saya dan Firman serta ahli2 Stacy's Frenz usahakan ini. Ada yg kata boring, ada yg kata kami X tau guna Internet?

1. Kalau boring...mengapa blog ni menerima kunjungan jauh melebihi separuh dari blog FC yg lain? Ketara sangat dakwaan tu berbentuk jeles (hmm..) semata-mata. Di sini bukan hanya boleh mendapat perkembangan dan Info berkaitan Stacy, tetapi juga boleh chatting, mendengar lagu, menonton video klip hebat Stacy dan boleh buat undian melalui Poll.

2. Kalau kami tak tau pasal internet...mcm mana boleh bangunkan blog ini? Untuk pengetahuan yg lain...ada FC lain yg hanya ada Myspace..tapi Xde blog dan Website. Ada pula yg hanya ada blog dan ada pula yg hanya ada blog dan Website...tapi Stacy ada lebih dari yg lain, dia ada dua Myspace, ada Friendster, ada dua blog dan satu laman web...so...mesti lah org jeles. Web atau Blog lawa kalau kurang bermanfaat, jadinya....(korang fikirlah sendiri, terima kasih)


STACY
29
April 2008
"Kuih Karipap, Kuih Koci"24/04/08 Macam selalu kami sarapan pagi makan kuih karipap & kuih koci. Selepas tu, Ibu Fauziah Nawi datang untuk lihat persembahan kami. Semasa saya nyanyi depan Ibu, saya nak cari feel untuk lagu saya tu tapi tak dapat.Selepas itu kami menunggu Cikgu Linda datang


22
April 2008
"Don't Speak (No Doubt)"
Isnin Hari pertama memang masih terasa debar-debar sebab baru dapat lagu. Harp-harap dapat praktis lagu dengan baik.Diberi lagu daripada Pengetua dan dikomen tentang persembahan minggu lalu. Cikgu Siti Hajar datang mengajar vokal. Cikgu Linda datang ajar menuju puncak! SelasaHari kedua kami diarahkan untuk memakai baju spondor Peel Fresh. Awal pagi sebelum sarapan, kami buat senaman aerobik. Kami bersenam untuk merelaxkan lagi badan supaya bersemangat pagi-pagi ini.Selepas bersenam kami makan sarapan. Antara sarapan yang disediakan;- Karipap- Kuih Ubi- Nasi Goreng- Nasi Lemak- KFC Seterusnya Mami Fatie datang untuk mengajar



STACY
24
April 2008
"Berat Naik 100 gram"
Seperti biasa kami sarapan pagi. Tetapi sebelum sarapan kami telah sebelum sarapan kami telah ditimbang berat dan saya sudah naik 100gram. Saya diarahkan untuk turunkan berat badan Untuk kelas pertama, kami bersama-sama dengan ibu Fauziah Nawi untuk sesi pertama dalam hari ketiga ini. Kami telah diarahkan untuk menyanyi di depan ibu.Seterusnya kami bersama-sama dengan kak Nita. Kak Nita telah memberi banyak tips untuk persembahan minggu ini.Abang AC Mizal dan kawannya datang untuk memperkenalkan produk Dymium dan Abang AC juga memberi kami tips espresi muka untuk persembahan minggu ini. Ia sangatlah menyeronokkan. Baru kami sedar dimanakah kami itu.Seterusnya ke kelas vokal bersama Cikgu Siti Hajar. Cikgu memperbaiki pernafasan saya yang banyak sangat. Cikgu Shafi turut membantu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan