• Sila daftarkan terlebih dahulu nickname anda.
  • Dilarang sama sekali menulis perkataan lucah ataupun berbaur agama dan politik di chat room ini.
  • Semua chatters diminta menghormati antara satu sama lain. Bersatu teguh, bercerai roboh.
  • AMARAN: Chatroom ini bukan medan untuk memperbesarkan isu-isu kecil mahupun provokasi.
  • Sebarang pengiklanan atau promosi yang tidak wajar atau tidak berkenaan juga adalah dilarang!
  • Nickname Stacy di Chatroom ini ialah Akustacyaf6

31 Mac 2008

KOMEN TENTANG PERSEMBAHAN STACY

photo kredit pada MURAI dan AKEDEMI FANTASIA official website. Stacy will Rox konsert 3


Jika diimbas persembahan Stacy pada persembahan konsert pertama dan kedua, rata-rata mendapat kritikan yg baik dan memberangsangkan oleh ketiga-tiga orang pengkritik. Pada minggu pertama, Stacy berjaya mencuri hati para pengkritik yg terdiri dari Ogy, Ning dan Ajai. Pada malam tersebut, dapatlah disimpulkan Stacy berjaya melunaskan tugasan yg diberikan dengan mendendangkan lagu "NO ONE" dengan baik dan bergaya. Ternyata pengalaman yang dikumpul oleh Stacy sebelum melangkah kaki ke AF, dapat diaplikasikannya dengan sebaik mungkin dan beliau tidak kaku beraksi di pentas, dan tidak juga terlalu over confident.

Manakala dalam tugasan minggu kedua, Stacy sekali lagi telah membuktikan bahawa warna vokal beliau bukan hanya sesuai dgn muzik rancak, malah juga dalam muzik berentak balada. Lagu yang pernah dipopularkan oleh Tila pada era 80an dulu telah berjaya meyakinkan para pengkritik pada malam tersebut, iaitu Adlin,Ning dan Aidit Alfian. Bukan hanya para pengkritik yang memuji persembahan stacy pada malam itu, malah penonton yang riuh bersorak dan bertepuk tanda setuju dengan pendapat para pengkritik pada konsert minggu kedua tersebut.
Semoga Stacy akan terus konsisten dengan persembahannya pada minggu ketiga dan seterusnya. Esok saya akan ulas lagu tugasan Stacy untuk konsert ketiga yang bertema Rock.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan